Sevenikikalp Aaaaaaa yorumları okudukça sasirdimmm. Benimde mesela 9 sene çocuğum olmadı her belirtiyo acaba hamile miyim sandım halbuki hamilrlik çok farklı birseymis ve geç belirti verirmiş hatta bazen hiç vermezmis. Lütfen hamile olan kişi duygusal olur zaten uzeyin karşınızdaki bayinida. Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin. Evlat aratmakla sinamasin çok zor bir durum en iyi bilen biriyim ama bu kimseyi tanımadan hakaret etme hakkını size vermez. Neyse ben haksızlığa tahammül edemediğim için yazdım. Böyle kötü düşünürseniz başkası hakkında Allah sizi daha çok sınar. Umarım herkesin sağlıklı uzun ömürlü evlatları olur iyi düşünün iyi olsun oluruna bırakın stres yapmayın ben tam vazgeçtim o ay olmuş. Sevinçten kalp krizi geçiriyorum sandım. Herkes bu duyguyu sevinci inşallah yaşar tüm kadınlar hep dualarımda.