Sevenikikalp gerçekten bu tavrınız hiç hoş olmamış kadın sana kötü bir şey yazmamış ki illa hamilesin evet bu belirti mi demeli herkes haklısın insan bunu duymak istiyor ama belirti denilen şey herkeste aynı olmuyor hassas olabilirsin ama bu karşındaki insanın ne yaşadığını bilmeden ağır konuşma hakkını vermez bende çok seneler bekledim 11 yıl sonra onca sene belirti ararken ummadığım anda oldu yani haddime değil belki ama lütfen biraz sakin olun önce bolca dua 🙏