Semaen Defnemmmmmm üçüncü trimester da cokda kötü bi sonuc degil bence takılmayın bu kadar ilk aylar üzerine cok düşüyolar cünlü troid bebekde gelişmemiş oluyo ilk aylar anneden alıyor. Sonrasında 3 cıkması sıkıntı olmaz .
Nazlii__ Polenpolen52 Gebelik var mı sizde ? Gebelik olunca 2 ila 2 buçuk arası isteniyor Gebelik yoksa birşey demeyin var ise kadın doğum doktorunuza sorarsınız önce ona göre dahiliye doktorunuza yazarsınız
Narmina95 Bendede 3.50 doktor dedi 3olması lazm ben 4senedir ilaç kullanıyorm zaten hamilelkten dolayı cıkıyor değerler
Polenpolen52 Nazlii__ ama kadın gordu sonucumu 16 haftalıgım harıka cok ıyı ılaca lutfen devam efın dedı
Nazlii__ Polenpolen52 kadın doğum doktorun onayladıysa birşey deme canım Her doktor farklı oluyor sıkıntı edecek bir değer değil
Defnemmmmmm Nazlii__ canım benim doktorum 2 buçuğun altında olursa sıkıntı olmaz dedi 2-2 buçuk olması gerekiyor demedi
Nazlii__ Defnemmmmmm doğrudur bana söylenen buydu öyle ayarlandı her doktor aynı olmuyor saygı duyarım 🍀
subconscious Defnemmmmmm bende de çıktı troid doktor normal bir insanda bu değere ilaç vermezdim ama hamilelikte veriyoruz demişti. Gebeliğe bağlı gelişen bir durummuş doğumdan sonra düzeliyormuş
Nazlii__ Semaen evet öncesinde de troid hastasıydım 4 yıl falan olmuştur ilaç kullanmaya başlayalı tabi hamilelik dışında bu kadar sıkıntı olmuyor 3 buçukta çıksa normal sayılıyordu gebelikte durum farklı tabi
Semaen Nazlii__ evet bende gebelikden 3 ay önce bir nodülle merhaba dedi sonrası biyopsi ol iki kere derken cok iyi olan degerlerim bozuldu 😀 1.60 dan 5.60 a fırladı dayadılar tabi ilacı nodülündr artık üstüne düşmüyorum ALLAHa emanet yani .
Sherry Defnemmmmmm mesela mor lahana kesinlikle yememen gerekiyor. Internte bi bak troid yenmemesi gerekenler diye. Birde tabiki druna sormalisin diyeti
Sherry Mucahid simdi size evham yaptirmayayim ama siz gidin mutlaka troid ihmale gelmez. Ben 1 senedir rahatsizim hep kontrol altinda tutmak gerek