Ben 3 senedir kullanıyorum yavaş calisiyo mecbur dışarıdan ilaçla destek alıyorum ilk levotiron 50 ile başladım hamile kalana kadar hep 50 di ama doktorum hamile kalınca bunun 2 katını kullanırsın demişti ve şuan 100 mg kullanıyorum kullanılmadığı takdirde bebeğe çok zararı var ayda 1 kere kan verip kontrol edilmesi gerekiyo kan verirken de ilaç içip gitmeyin hiç birsey yemeyin içmeyin