_elifmehmet_ rahim flimi cekildinizmi?? benimde ust uste dusuklerim oldu 2 kimyasal, 1 bos gebelik ve 2 kalp atisı buarada 8 yasinda oglum var. kromozom sknti yok pihtilasma da onemsiz bi genmde pihtilasma vardi onemsiz olmasina ragmen son gebeligmde 6000 lik oksapar igne, prednol,coraspin herseyi kullandim ona ragmen 9 haftalk kalp atisi durdu.rahim flimi cekildim ve rahim flimimde ileri derecede yapisiklik üstten basıklık ve perde vardı.histeroskobi ameliyatı oldum.Suan tekrar deniyoruz bkaalm hayirlisı.