TnsNfs bnmde öyleydi canım üstümde korku vardı, hoca bana da yaptı ve gerçekten de korkum geçmiş bende inşallah doğurana kadar takacam ödüm kopuyor unuturum düşürürüm diye, bende daha önce kaybettim bebeğimi çok şükür bin şükür Hamdolsun ki Rabbime bu gebeliğim iyi gidiyor