Ruzgarperisi benimde ve esiminde tibbi bi sorunu cikmadi bende kurtajlardan sonra ne zaman hamile kalmak istesem kaldim bu bile cok guzel bisey aslinda ama sonrasi her muayeneye gidisimiz cok yipratici 2 hocaya gittim 2 side sende subyan perisi var dedi biri hamile kalmaya niyetlendigin ay adetin ilk gunu esinle birlikte gel dedi digeri hamile kal ogrendigin gun gel dedi hangisi dogru yapilan bilmiyorum ben hamile kalinca gel diyene gittim muskayi biraz gec gonderdi o sure icinde okunmus su icmemizi istedi gecmi kaldik bu hocanin yaptigimi yanlisti bilmiyorum