kedivebebekannesi5555 mehtap51 bebiş olunca bari izin verse de uyusak rahat rahat 😊 benim ilk gebeliğim o yüzden her dakika ne olacağını bilmeden yaşıyorum 😅
Seydadilek26 kedivebebekannesi5555 tekmeden ziyade karnım yamuluyor hani az daha gayret etse karnımı yırtıp çıkabilir 🤣
mehtap51 Doğduktan sonra da öyle uykusuz kalıyorsun ama vücut rahat ya şu an sağa sola dönemiyorum ki göbüşten😅
Ensars27 Bende burdayım kızlar 🖐️38 olduk bugün tam sağım solum ağrıması yalancı sancılar kasılmalar derken her gece yeni bir aksiyonla uyku yok malesef 😳
busra_2332 Ensars27 yalancı sancıların kaç haftalıkken başladı ilk canım? Bende 37+3üm ara ara sadece bel ağrım oluyor kasıklar bir aydır ağrıyor ama sancıyla ilgili değilmiş. Daha sancı yaşamadım merak ediyorum kaç gün kala yaşayacağım ☺️
kedivebebekannesi5555 Seydadilek26 ahaha bende okul için geliyorum oraya yakın sayılırız 😊 Vallahi tesadüf 😅
Ensars27 busra_2332 37 de başladı cnm çoğunlukla geceleri oluyo bende uykudan uyandırıyo ağrılar kasıklarımdan giriyo tam bugün giderim doğuma derken bir iki saate geçiyo
kedivebebekannesi5555 Seydadilek26 Yunus Emre devlet hastanesine gidiyorum canım ben İlkay oral doktorum 😊 senin hangi doktor
Seydadilek26 kedivebebekannesi5555 Sehir Hastanesi’nde Hüseyin Oğuz yuvanç’a gidiyorum ilk hamileligimde yunusemreye gidiyordum Teoman beye
kedivebebekannesi5555 Seydadilek26 şehir hastanesi doktorları da iyi diyorlar 🙃 doğumun Yunus Emre de mi olduu memnun kaldin mi