kedivebebekannesi5555 Bizde yarın 37 oluyoruz ama uyku namına bişi kalmadı yeridir.Koca gece mide yanmaları,tuvalete git, sırt ağrıları derken sabah oluyor.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun da bir an önce sağlıkla kavuşalım yavrularımıza.Bugunler de anı olarak kalır elbet..