kedivebebekannesi5555 Seydadilek26 şehir hastanesi doktorları da iyi diyorlar 🙃 doğumun Yunus Emre de mi olduu memnun kaldin mi
Seydadilek26 kedivebebekannesi5555 her doktoru bilmiyorum ama Hüseyin bey baya övülen bir doktordu o yüzden tercih ettim. Doğumun şehir Hastanesi’nde oldu o zaman doğum yoktu yunus emrede o yüzden şehir Hastanesi’ne gondermisti Teoman bey 33. Haftamda
Ensars27 busra_2332 37 de başladı cnm çoğunlukla geceleri oluyo bende uykudan uyandırıyo ağrılar kasıklarımdan giriyo tam bugün giderim doğuma derken bir iki saate geçiyo
Ensars27 busra_2332 adet sancısı gibi ve belli aralıklarla geliyo on dkda bir falan ama normal doğum sancısında o sürenin git gide kısalması gerekiyo bunda kısalmıyo süre ve bir kaç saat sonra da tamamen kesiliyo benim ilk gebeliğim olmadığı için artık ayırt edebiliyorum ☺️
Seydadilek26 kedivebebekannesi5555 İnsallah canım gidenler arasında her hastanede olduğu gibi memnun kalan da var kalmayanda rabbim iyi doktor ve ebelerle karşılaştırsın onların elindeyiz 😊
MinikMuciz3m Malesef bende öyleyim 33+ 2 deyim uykum var bşr türlü uyutmuyor oğluşum özellikle gece partiliyor yalnız değilmişim 27 haftadan beri böyleyim allah yardımcımız olsun . Sağlıkla gelsin evlatlarımız🥰