Eline ne geçti şimdi bunu anlatarak kendimde dahil ilk hamileliği olanları korkutuyorsun burda. Biz zaten tahmin ediyoruz illaki zorluğu vardır ama bu kadar böyle şeyler okuyup daha da korkmak istemiyoruz. Bir daha yazıcaksan başlığını düzgün yaz bizlerde girip okumayalım. Yada hiç yazmasan herkes için daha hayırlı olur kimseyi korkutmaya hakkın yok…