Deryaturan_06 Her doğum kişiye bile değil bebeğe özeldir bence. Çünkü bazı anneler bir doğumda öldüm bittim derken diğer doğumunda kuş gibi girdim çıktım diyor. Hatta sizin dikiş serüveninizde buna örnek. İlkinde dikiş sizi zorlamamış ama ikincisinde çok zorlanmışsınız. Elbette hiç bir doğum şekli kolay değildir bunu zaten hepimiz az çok biliyoruz. Ama benim gibi kaygı seviyesi yüksek insanları çok etkiliyor bu tür postlar. Mesela anksiyete hastası bir hamile olarak şu an acaba hiç normal denemeden sezaryen mi olsam diyorum. Evet dost acı söyler gerçekler acıdır tamam da biz bu gerçekliği doğum yapmış annelerden duyduğumuzda olumsuz etkileniyoruz. Pozitif kalamıyoruz , kendimizi yapabileceğimize inandıramıyoruz. Size çok geçmiş olsun bebeğinize sağlık ve hayırlı uzun ömürler dilerim.