Ogretmenanneyim çünkü vizyon yok, nefes alıyor diye yaşıyor sanıyor. Bi hayali yok. Kendi ülkesinde bile gezemiyor, en basitinden kapadokyaya gitse balon turu euro üzerinden, elin çinlisi balondan sana el sallıyor. Ama olsun ne gerek diye kendini avutuyor. Bizim ülkemizi Bulgarı, gürcüsü, çinlisi, rusu, almanı doya doya geziyor biz izliyoruz. Yurtdışına çıkıp gezmek hayal bile değil. Dünyanın a101 i olmuşuz, olsun evde kahve içelim. Vizyonsuz, bomboş, düşük iqlu bir kitle. Daha da sürünsün hepsi hakediyor 😏 ama benim karnımdaki kıymetli arkadaşım, yedirmem bu boş zihniyete. Kafalarına vura vura anlatacağız