rabiamustafa maaşımın yetmesi, aç kalmamam , sokakta kalmamam için
1+1 evde oturmak, çocuğuma süt yerine şekerli su vermek, insan gibi arabama binmek yerine otobüslerde sürünmek zorunda değilim. ekonomiyi bu hale getirenler altın tabaklarda yemek yerken ben porsiyonuma az koyup ekmekle doymak zorunda da değilim. bitmesin diye domatesi 2 ye bölüp öğüne ayırmak zorunda da değilim. ben insanım, tatil yapmak, et yemek, bi yerde kahve içmek, kişisel haklara sahip olmak benim en doğal hakkım. ha siz kendinizi insan yerine koymayıp bizi bu hale getirenler lüks içinde yaşasın ben lüks içinde yaşamasam da olur ağzım açlıktan kokmasın ama bizi bu hale getirenler pirzolayı bir kez ısırıp köpeklerine atsın diyor ve bu zihniyete sahip olduğunuzu savunuyorsanız gerçekten diyecek bir şey yok.