rabiamustafa benzine zam geldi, özel araç kullanma. Bu kadar basit mi? Kullandığınız toplu taşıma ücretlerine de zam gelecek yakında. Pazardan aldığımız sebze meyve de farklı şehirlerden nakliyeyle getiriliyor. Benzin zammı onları da etkiliyor. Arkadaşı eleştirmişsiniz dışarıda bir kahve içemiyorum dediği için. Dışarıda bir kahve içmek lüks mü, yapmayın Allah aşkına. Bu kadar da şükürcü olmayın. Açın gözünüzü bir bakın etrafa.