rabiamustafa hanımefendi siz durumum iyi diyorsunuz ve devleti tercih ediyorum diyorsunuz. Bu sizin tercihiniz. Starbucksa eskiden giden arkadaşımız şimdi de gitmek istiyor ama ekonomik koşullardan dolayı gidemediğinden bahsediyor. Gitmek isteyişi de onun tercihi. Kimse kimseyi Burada yargılayamaz. İyi yaşam herkesin hakkıdır. Kim istemez ki refah düzeyde , konforlu yaşasın. He bir de demişsiniz hamile halimle 2 otobüs değiştiriyorum mazota zamdan bize ne diyorsunuz yani¿ Arabası olan lüks sahibi mi oluyor.¿ Konforu tercih etmemek yine size kalmış. Araba artık bir ihtiyaç. Eski çağda yaşamıyoruz. Gelişen Teknolojinin nimetlerinden elbette ki faydalacak insanoğlu… İnsanlar sosyal hayatlarında yapabildiklerini, yaşayabildiklerini şuanki mevcut durumuyla karşılaştırıyor. Bu da aklı selim insanların yapabileceği bişey tabi…