Elifinannesi_ sorun bu. Üreticiye destek vermek yerine inşaat sektöründe kendi çetelerine destek veriyorlar. O çok övündüğü yollar ve köprülere dolarla geçiş garantisi veriyor. Milyar dolarları aştı ülkenin borcu. Bu ülkede pamuk hasatı yapılmadan, yunanistandan pamuk ithal ediliyor. Neden? Hiçbir açıklama yapılmıyor. Dolarla gelen ürünü türk lirasıyla alıp, insanların keyfi zam yaptığını düşünenler beni çıldırtıyor. Şimdi işçi maliyetleri arttı. Dolar 15 tl oldu. Ne olacak? İşçi ve ürün maliyeti için zam yapılacak. Yoksa adam nasıl para kazansın? Hayrına verecek hali yok. Keşke herkes sizin gibi yakından tanık olsa. Umudum yok ama belki anlarlar.