viildaaannn dolar bu derece çıkarken neden zam yapmasınlar? Bu ülkede suç bulanacak tek bir kişi var. Bu ülkede üreticiye destek verilmeyip, samanı bile ya samanı dışardan alırlarsa böyle olur. Dışardan gelen her türlü ürün dolarla geliyor. Ama karşısında 15 kat daha değersiz türk lirasıyla siz harcama yapıyorsunuz. Benzine yine zam geliyor. Yol masrafı bile ne kadar gelen ürünlerin. Bu ülke yönetilemiyorsa, kendi insanınızı suçlayamazsınız. Ayrıca hükümet, devlet demek değildir. Herkes devletini çok seviyor zaten.