Bilinçli anneler olduğumuza seviniyorum. Umarım bunu yüksek tutar olarak görüp, kimsenin gözü boyanmaz. Artık ülkenin kendine gelmesi lazım. Birileri paramızla istediğini yiyip içerken, biz her şeyin hesabını yapmak zorunda kalıyoruz. Baktığım bebek ürünlerine haftalık zam geliyor resmen. Durumumuz iyi. Asgari ücretle geçinmediğimiz halde, herkesin parasını değersizleştirdiler. Yarın zam haberleri gelmeye başlar. Ay başı tekrar gelir. Bu milletin zama değil, düşük enflasyona ihtiyacı var. Paran değerli olmadıktan sonra ne yapacak bu millet zammı?