GamzeDurmus bahsettiğiniz kişiler geçinmeye çalışıyor desek daha doğru olur bence. Kiralar 2.000-3.000 tl den başlıyor, elektriği suyu marketi heleki çocuk varsa evde çok zor geçinmek. Asgari ücret demek aman ucu ucuna yetsij yeter demek değil, bir ülkede asgari ücret alan kişi iki aylık maaşıyla kendine yatırım yapabilmeli, avrupada yaşanlar asgari ücretle refah içinde yaşarken üstüne araba bile alabiliyor. Peki biz alabiliyor muyuz ?? Hayır sadece ayı kurtarmaya çalışıyoruz, çok yazık bizlere.. bence nankörlük lafını bizler değil bunu bize yaşatanlar hakediyor.