55alp34 Benim gbi dört gözle asgari ücretin açıklanmasını bekleyen hamişler hadi gelin sizce nakadar olucak asgari ücret geçim zor umarım beklentileri karşılarlar
Asenali 55alp34 ahh beklentileri karşılasa ne olucak ki her ay zam geliyo herşeye geçinmek çok zor artık allah yardımcımız olsun ya
Deletedmom15262 55alp34 asgari ücret zammı olsa ne olucak herşeyin fıyatı da yükseliyor marketlerde 5 lt yağ yok hiçbirinde, asgariye zam vatandaşın gözünü boyamaktan başka bişe değildir. zam olur fiyatlar uygun olur haa ozaman olur 🤷🏼♀️
Papatya-Kokusu 55alp34 Of ne uzattılar ya başganımda çok mutlu zaten heralde 20 bin falan yaptı yüzü düşük 😂
55alp34 Asenali aynen valla canım yıllık 500-600liralık zam yapıyolar yıl sonuna kdar hayli hayli geri alıyolar zaten bizden
55alp34 Deletedmom15262 evet canm öyle ama elimzden gelen bişe yok asgari ücretle geçinen bi aile olrak üçte beşte olsa insan umutlanmak istiyo yani
Fasulyeninannesi1 Asgari 10bin olsun, yag besyuz tl olur. Kiralar 5 6 bin olur. Yine gecim ayni olur. Ekonomi duzelmedigi surece asgari trilyon olmus anlamı yok.
alcang Fasulyeninannesi1 tam bu yorumu yapmaya gelmiştim. Asıl yükselmesi gereken asgari ücret değil alım gücü. Bu arada nasıl oldunuz iyileşebildiniz mi?
Deletedmom15262 mirayveannesiii yok Burda yok bacım istanbuldayız yohhh milletin aklıyla dalga geçiyorlar🤷🏼♀️
55alp34 alcang valla ne yalan söylim hiç umudum yok fazla olucak diye 3700den aşağı olmasında ona bile şükreder hale gelcez gibi