GamzeDurmus türkiyede de ona bakarsanız bu şartlar altında hala bu fiyatlar dokunmamış koymamış zengin aileler mevcut. Aynı şekilde italya, almanya isviçre bütün ülkelerde zengin zaten zengin ama bizler gibi ailelerde elbette var ama o ailelerin oranı bizim ülkemize oranla çok az inanın. Amacın sizinle tartışmak değil tabiki böyle bir durumda niye tartışalım herşey inanılmaz pahalı… ve pahalılanmaua devam ediyor, bizlerde indirim takip ediyoruz.. ama ne kötü değil mi? Refah huzur içinde yaşamak varken kıtı kıtına yaşıyoruz.. zengin şuan ülkede evet zengin ama bizler ? Dahada kötü durumlara düşmemizden korkuyorum