Kendinizi şöyle motive edin bebeğim gelmek istersen hay hay basüstüne zaten doğum kolay deil ama ona sarılınca herseyı unutuyor insan şimdiden nqsıl olacak yapabilecek miyim ? O olursa bu okursa düşünmeyin
Ha normal ha sezeryqn ikiside aynı hep karnımızda kalmayacak ya 🤣🤣🤣🤣
Sadece bebeğinize sarılacağınız ilk anı düşünün çok düşünmek istiyorsanız
Biz kadınlar herseyi başarırız evelallah 💪💪💪💪