Merveikratanem Kubranunoglu Benim ki şubat 25 gözüküyor ama az kalsın bu gün gelecekler sandım daha yeni 30 haftalık olduk sabırsız benim oğlanlar
kelebekimm Sara_4747 Kremlerini kullan aksatma. Sistigi zaman ağrı yapiyo. Oda kanadiginda geciyo. Şuan pek ağrım yok. Kabızlık yada ishal de çok ağrı yapiyo. O zaman da kremi kullanıyorum geciyo.
Sara_4747 kelebekimm valh şuan iyim şükür ama kalkıp doğru düzgün yürüyemiyorum ama kremler etki yapmış çok şükür küçülmüş içeri girmiş afedersin çok yürüsem çıkıyor amlyat olmak istemiyorum zaten bakalım inşallah geçirir🙏
GSenayG AlpAslanbabysmom 😁😁😁bende hazırlıksız bi kendimi sanıyordum Aldım bebek arabası oyun parkı kıyafet ben o zaman baya hazırım😂yıkanıp ütülenmese de var tamamım ben ya😄😄
AlpAslanbabysmom GSenayG 34 te eksiklerimi alıp yıkayıp utuleyecegim daha erkenden yaparsam sanki kirlenir gibi geliyo bide 🤷🏼♀️😅
kelebekimm Sara_4747 Evet fazla hareket edince öyle oluyo. Bir de sicak tut onun da faydası var. Bununla geçmiş olsun
Sedacyln Hilalbasak kendimi gördüm şuan canım sende😂😂 ben daha almadım bile beşiğini falan😩 nasıl yetişcek acaba
Selenin-annesi Hilalbasak al bendende o kadar herşeyi aldım ama hiç birşey hazırlamadım ne çantayı nede kıyafetleri yıkadım öyle duruyor
Cgltnrtryk Yaa bende beklim burda haftaya doktor kontrolumuz var suan tarihlerde 22 şubat 🤗 ama 9ay 10 günlük bi hesaplama ne olur belli değil hayırlısı hepimiz için sağlikla gelsinler inşallah Selamlar ŞUBAT anneleriii🤗🤗🤗😍