32+4 uz,elimden geldiğince odasını hazırlamaya çalıştım.Arabasını indirimle 1 ay önce falan almistik iyi ki almisiz suan cok cok yüksek her sey,kıyafetleri yıkadım,ütüledim,kendi giyeceğim lohusa takımlarını yıkadım ütüledim,hastaneye gotureceklerimizi tek tek liste yaptım onları tamamladım sayılır bi poşetleyip bavula koyma işi kaldı. Extra anne yanı gibi olan beşiği kurduk onun içine annem babynest seti almıştı cuk diye oturdu(kendi yatağı inceymis) onun dış kumaşları çıkarıp yıkadım ütüledim,işte denk geldikçe bakım eşyalarını yağını sampuanini almaya çalıştım,tamamen denemek için sleepy bez aldım birkaç ıslak mendil falan öyle öyle şeyler yaptım bebek için. Ev için de 2 haftadır dinlene dinlene bi gün O dolabın ici bi gün bu dolabın ici dışı düzenleme silme vs yapıyorum çok şükür bitmek üzere.Bi halıları vericem 10 gün kadar sonra, arkasından guuya yardımcı olması için birini cagiraxaktim ama sevgili eşim camları ve kapıları kendisinin silecegini,perdelefi takacagini soyledi sen bilirsin dedim sona onlar kaldi😂 Ama heyecanliyim! Cookkkk heyecanliyim💃 temizlik falan filan hikaye de hayatımız şubattan sonra cookk degisecek(belki de ocak)