mervebuglemtkn 23062021 bugün yıkadım kıyafetleri sonra ütü sonra hastane çantası sonra evimi bir baştan elden geçirip dogurmayi beklicem çok gaza geldim bugün 🤭🥰 alışveriş konusunda bitti bizim de çok şükür. Birde benim kızım masallah çok haraketli ve tekmesi sert beni mahvediyor dediğiniz gibi hemen yapayım bitsin de rahatca doğumu bekleyeyim en zor kısmini yani 🙄😔 inşallah korktuğum kadar degildir
GSenayG Handan_65 Ben🙋🏻♀️ Bir çorap yıkamadım odası hazır değil 30. Haftadayım neyime güveniyosam 🤦🏻♀️🤗 Başlıcam inşallah bu hafta 🤷🏻♀️
AlpAslanbabysmom GSenayG bende 30. Haftadayim daha beşiği bebek arabası vs hicbirsey almadım 😅34ü bekliyorum almak için 🤦🏼♀️ birazda benim neyime güvendiğimi konuşalım mı 😂
GSenayG cahillesohbetikestim Benimde 30 suan 20 subat diye konustuk doktorla ama normal doğum istiyoruz bakalım aynı dönemee denk geliyo sizle Sağlıkla kolaylıkla alalım kucağımıza🌸
Sara_4747 Bütün herkes şubat annesi olacağına göre Bi sorum olacak konuyla alakasız bu ayda genellikle oluşan basur olan var mı ne yaptınız ne iyi geldi merak ediyorum çok kötü oldum ağrısından,😔
kelebekimm Sara_4747 Anestezol diye krem var. Bana o çok iyi geliyor. Hem ağrısını geciriyo hem de rahat diakilamani sagliyo. Dr dan istedim yazdı bna. Sende sor ona göre al
Deletedmom_33 Kubranunoglu Bizimde sat göre 24 Şubat ama büyük ihtimalle sezeryan olacak 10-14 Şubat arası olur 38. hafta olursa.
Sara_4747 kelebekimm peki sizinki dış mı iç mi benim ki dışarda çünkü,, bebeğe zararı olmaz değil mi korkuyorm biraz 😔
kelebekimm Sara_4747 hem dışta hem içte. Bn ilk haftalarimdan beri kullanıyorum ağrı oldukça. Dr dan istedim bitti kremin yazar mısınız diye birşey demedi. Acı cekmektense krem kullanmayi tercih ettim. Zaten dışına sürüyorsunuz. İçine de sikabilirsin. Yine de doktoruna sor.
Kelebek1388 Royalsun aynıyız hemen hemen benimde sezeryan olacak inşallah muhtemelen aynı zamanlarda olur