sevgitekes Wonderful_mom hiç üzme kendini ilk gün oluyor öyle ama sağlık olsun ağzı olan konuşur benim 15 haftalık öğrendim haftaya kontrolüm var hala diyorlar git değişir belki boş bacak arası diyorum belli olmaz demeler
Zeynosunannesii Wonderful_mom Wonderful_mom aynı şey benim de eltimin ilk oğlu oldu bende ikinciye hamileyim ilki kız bence buda kız yaptı ağız burun kıvırarak bende öyle hissediyorum zaten dedim ama doktor erkeğe benzetti iki doktorda söylediğimde hayırlısı olsun gibisinden yazdı sadece
Wonderful_mom RumeysaNur34 aynen biraz uzuldum açıkçası.. benim icin hic fakretmezdi ama eltim var iki tane onlarin oglu var bana hamileligmde hep diyorlardi kizin olacak kizin olacak nisbet yapar gbi
RumeysaNur34 Wonderful_mom Allahın gücüne gider böyle söyleme lütfen hayırsız bir erkek evlat olsa daha mı iyi olurdu nispet yapacak bir durum yok ki erkek çocukla nispet mi yapılırmış bence aklından bu düşünceleri sil ve güzeller güzeli bir kızın olacağını düşün benimde kızım olacak kısmetse o gelmeden bereketi geldi ne şanslı anne babayız ki sağlıklı üstelik 🤲
Hifaberra Wonderful_mom Benim de iki eltim var aynı anda hamileydik birinin ki oğlandı hep yaptı nispetini kayınpederim iki oğlu var diye el üstünde tutuyor cahiliye kafası diyorum kendi kendime . İnsan çocuğu olduğuna sevinemiyor böyleleri yüzünden ilki kızdı ikinci de olunca üzülmüştüm bende ama sonradan pişman oldum öyle düşündüğüme çocuğumun tırnağına kurban olsunlar sende hiç öyle düşünme. öyle bir kızım oldu ki rabbim sarışın mavi gözlü reklam çocuğu gibi verdi şimdi bakmaya sevmeye doyamıyorlar. Kayınpederim bile bu çocuk bi ayrı diyor. Şimdi sürpriz oldu üçüncüye hamileyim. Rabbim gönlüme göre versin inşaallah 🤲 Dua etmenin sınırı yok hayırlı sağlıklı olsun
sevgitekes Wonderful_mom ay seni o kadar iyi anlıyorum ki ağladım bile Allah in gücüne gitmesin ama yok annenin 3 kızı olmuş annene benziycen kız kardeşim 2.oğluna hamile onu örnek vermeler ilk gün üzüntü oluyor saçma ama sonra geçiyor sağlıkla gelsinler
ilaydaelcinn_1 Wonderful_mom kurban olurum 🥰 Rabbim bağışlasın, acılarını göstermesin ❤️ bende hamileliğimi söyleyince yengelerim bana “ aman erkek deme, erkek deyince erkek olmuyor ” dedi , hiç takmadım bile .. sağlıklı olsunlar yeter 🤲🏻
Wonderful_mom ilaydaelcinn_1 cinsiyet ne cikti sizin ikinci mi.. benim de eltilerim hep erkek dgl kiz diyorlardi onlarin da oglu var benim ilki de kiz olunca .. nisbet yapiyorlardi
Wonderful_mom RumeysaNur34 Allah sahit benim icin hc farketmiyor.. sirf onlar oyle diyor diye benim sinirimi bozuyorlardi.. kiz oldugunu simdi duyarlarsa mutlu olurlar
ilaydaelcinn_1 Wonderful_mom anlıyorum seni bebegim Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin bence ikinci kızın olacağı için çok ama çok şanslısıııınnn ❤️ eltilerin otursun da buna üzülsün 😌 benimm daha ilk gebeliğim 8 haftalığım 🥰 bana şimdiden laf geliyo erkek deme diyorlar ☺️
euphoria123 Wonderful_mom hiç üzülme canını da sıkma evladın zaten kızı erkeği olmaz da senin yaşadığın şeylerin benzerini annem de yaşamış eltilerinin oğulları var tutturmuşlar bir soydu saptı diye ama şuan oğullarından yaka silker duruma geldiler annemle babamın 2 kızı var ikimizden de razılar çok şükür 🙏🏻 hayırlı bi evlat olur inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Wonderful_mom ilaydaelcinn_1 cok sukur sağlıklı sıkıntısı yok dedi doktor bu bana yeter.. ama onlqrda ikinci kizi oldu sansli diyecek kapasite yok cnm
RumeysaNur34 Wonderful_mom Sende öyle söyle canım çok mutluyum Rabbime şükür bir kızım oluyor şanslı annelerin kzıı olur derler😊 Allah size de nasip eder inşallah de sustur gitsin bence bu güzel günü onları düşünerek kendine zehir etme 🥰🙏
Wonderful_mom RumeysaNur34 evet haklisin cnm.. ama keske anlasalar benim icin bir anlam ifade etmedigini erkek cocugunun.. onlar hep oğlanlarıyla övünüyor.. zannedyrlarki bende ölüp bitiyorum erkek cocuguna.. ilk hamile oldgmda da benim icin farketmyr diyordum.. yeme bizi kizin var erkkek te istyrnsdr diyordular
Hifaberra Wonderful_mom kız evlat öz evlat bilselee keşke. Kayınpederim 9 ay boyunca tekrar baktırın oğlandır belki diyordu ne kadar acı bir durum. Büyük eltimin 4 kızı var benim iki o istedikçe rabbim vermiyor. Küçükte iki oğlan var. Yürüyüşü bile farklı.