sevgitekes gerçekten de öyle çok çok var bnm eşimin ailesi sözde görgülü diyecem de değiller, bana annenin daha çok kızları olmuş seninde öyle olur, bilmen ne ne ne ve eşim bile kafası bu şekilde madem öyleyse beni almasaydınız annemin kızları çok var diye, bana da sürekli başkalarını örnek verip ne şanslı bak oğlu oldu falan filanlar, bendw dedim niye ben mi belirliyorum cinsiyeti oğlun belirliyor diye, çok dua ettim ama kız istemediğimden dolayı değil çok kırılırım diye hem eşim hem ailesi tarafından diye ve hep onlara kız haberini verdiğimde bana yapacağı suratın laflarına hazırlanıyordum öyle cvp verecem diye , herşeyiyle kız belirtisini yaşadım ama çok şükür ki oğlum olacakmış , Hamdolsun Rabbime, Kız da Erkek de ikisi de can ikisi de evlat 😓