Wonderful_mom Ozlem2206 bende kizim var diye mi bilmiyorum erkek hissedyrm hep belirtilerim de kizimdan cok farkli olunca
Hifaberra Wonderful_mom Öğrendiniz mi ? Benim de iki kızım var 6 haftalık hamileyim gönlümde hayırlı sağlıklı erkek evlat var inşaallah 🤲☺️😉
minikkuzuannesi Wonderful_mom hayırlısı olsun ama kız diye geldi aklıma. 😁 valla bende 12 ye gircem 3 kez rüyamda oğlum olduğunu gördüm hiçbir hissim yok kendimle alakalı takmıyorum da ilk gebelik olduğu için ama bilmiyorum rüyaların tersi diyorlar ama doğru da çıkabilir. Eğer tutturduysam oğlum olabilir diye düşüneceğim 😁😁😁😁
Merve098 @minikkuzuannesi ben kızımda gördüm çıktı şimdi hamileyim rüyamda erkek gördüm ve oğlum olacak ayrıca isimlerinde gördüm ve ikisinide 2 aylıkken gördüm kız hissetmeme rağmen oğlum olacak
minikkuzuannesi Merve098 hayırlı olsun . Nasip kısmet bakalım göreceğiz 15 16 da özelde öğrenmek için gideceğim hayırlısı olsun 😁😁
sevgitekes Wonderful_mom Bence kız Benim de bir kızım var erkek hissediyordum hissetmekten kastım istiyordum yani o kadar heyecanlı bekledik kız dedi Sağlık olsun
ilaydaelcinn_1 Wonderful_mom kurban olurum 🥰 Rabbim bağışlasın, acılarını göstermesin ❤️ bende hamileliğimi söyleyince yengelerim bana “ aman erkek deme, erkek deyince erkek olmuyor ” dedi , hiç takmadım bile .. sağlıklı olsunlar yeter 🤲🏻