Semanuryvz Deletedmom5545 2 sene oldu doğum yapalı 3000 di 5500 olmuş diye duydum ben de bu gittiğimde soracağım
Zeytin20 Kubragb Nil hanım 250 TL miş eğer zorlamazsa sizi başaran kilimiz Mustafa başaran 350 TL bi gidin memnun kalacağınızdan eminim. Ortalama muayene 30-45 dk sürüyor. Her kontrol detaylı gibi oluyor.
hcrelmli Peri_iiii Doğumdan sonra kontrol amaçlı kan vs aldılar mı? Ücret içinde mi yoksa ekstra mı alacaklar ki?
11mrv11 Peri_iiii bu 5350 nin haricinde herhangi bir ödeme yapıldı mı? Bir de epiduralli doğum istiyorum da epidural için ayrı bi ücret istiyorlar mı bilginiz var mı bu konuda?
Semanuryvz 11mrv11 epidural vs için ekstra ücret ödemiyorsunuz sezaryen ve normal doğum ücreti aynı 1 gece yatış dahil doğum ücreti olarak geçiyor 💕 2 gece kalırsanız ekstra bir gecelik ücret vermeniz gerekiyor
dnzcnrb Peri_iiii bişey sorucam refakatçi 1 kişi mi alıyorlar test şartı varmı refakatçi için birde oda süslemesi fotoğrafçı kabul ediyorlar mı
Seymmakck Kızlar meram akademi hastanesine gidiyorum doktorum Tülin yaman çok memnunum ilgili çok guleryuzlu çok beğeniyorum doktorumu
Peri_iiii dnzcnrb refakatcı bir kişi alıyplar ama akşam 11 e kadar ziyaretci gelip gidebiliyo covid testi şart yapıldı bnada oda süslemsi hakkında bi fikrim yok benim süslemeye vaktim olmadı 😂