Seda5885 Kubragb ben sıvas medıcanayagidiyorum eşiniz kamuda çalışıyorsa soyleyın 240 kamu oldugu için 190 esnaflara da indirim uyguluyorlar
Deletedmom5545 Kubragb eğer ilk defa gidecekseniz medicana rengin Karataylı ya gidin derim Çok çok iyi Araştırırsanız yorumlardan da anlarsınız
Kubragb Seda5885 telefonla randevu aldım ücret oraya gittiğimde mi soylemeliyim belge istiyorlar mi memurluğa dair
Seda5885 Kubragb oraya gıttıgınızde söyleyin Eşim öğretmen ondan öğretmenlik kartını göstermesini istediler bu kadar
Semanuryvz Esraozcn61 E Kubragb Evet genel olarak sezaryen yanlısı olduğu bilinir zaten medicanaya gidecekseniz Rengin hanımı tek geçerim ilk gebeliğimde çok memnun kaldım 2. Gebeliğim yine ona gidiyorum
Esraozcn61 Kubragb Gebelik kursuna gittim ona giden çok arkadaş vardı hepsi kötü deneyim yaşamıştı bende seni uyarmak istedim canım
Kubragb Esraozcn61 Yaa bilmiyordum başka şehirden geldim bir seferlik gitmem gerekiyor Cok öneren var diye aldım 😓 bakalim göreceğiz artık nasip