dondurmalibebegim Kubragb eğer doğumunuz henüz olmadıysa bende aynı doktora gittim beni ne hale getirdiğini profilime girip açtığım postlardan okuyun. Bilgisine ve hekimliğine başımdan geçenlerden sonra ne kadar güvenirsiniz siz karar verin.
hcrelmli Peri_iiii Doğumdan sonra kontrol amaçlı kan vs aldılar mı? Ücret içinde mi yoksa ekstra mı alacaklar ki?
hcrelmli Peri_iiii normal şartlarda almaları lazım sezeryan vs ise özellikle kan düştü mü kontrol amaçlı ama pakete dahil olur belki diye almıyorlar kesin 😀
Semanuryvz Peri_iiii almış olabilirler ben de alınmadı sanıyordum sistemde tüm kan değerlerim mevcutmuş 2 sene sonra fark ettim 😂 uygulamada testlerim kısmında
Semanuryvz 11mrv11 epidural vs için ekstra ücret ödemiyorsunuz sezaryen ve normal doğum ücreti aynı 1 gece yatış dahil doğum ücreti olarak geçiyor 💕 2 gece kalırsanız ekstra bir gecelik ücret vermeniz gerekiyor
Semanuryvz emneakpnr evet ikinci gebeliğim ilkinde rengin hanımda yapmıştım doğumumu kendisine gidiyorum şimdi de 😊
emneakpnr Semanuryvz aynı bende onda yapmıştım doğumumu şuan ikinci gebeliğim yine ona gidiyorum ☺️ Saglıcakla kavuşursunuz inşallah yavrunuzla 🥰