Glbyz61 Meltem75 ben sosyal yardım.icin yapmıştım eve geldiler bebek yardımı için yapmamıştım sonra onlar kendisi aradılar beni beşik göndereceğiz diye 153 arayın istanbulda yaşıyorsanız eğer bilgi alın
Sevilesi Glbyz61 sosyal yardim genel olarak başvuru yapıyor ibb den gelenler ben hem yeni doğan destek paketi hemde market kartı için başvurdum bugün sms geldi bazı evrakları pendikte bir yere teslim etmemi istediler
Sevilesi Glbyz61 bende başvurdum şuan 24 haftaligim onaylandı benim ki bugün aradım 28. Haftadan sonra gönderim saglicaz dediler 🤗 ateş ölçer var mi acaba? Internette ateş ölçer de yazıyordu sizde göremedim
MeyraRana Zeynepp97 özellikle evde sigortasız olmasına kiracı olmasına dikkat ediyorlar yanlış bilmyrsm çünkü yardım istediğim zaman heryerden evde sigortalı çalışan olmaması lazım demişti
55alp34 Glbyz61 canım ben hamilelikten önce yardım da bulunmuştum senin gbi olumsuz yanıtlanmıştı şimdi bida başvursam çıkar mı acaba
Glbyz61 55alp34 6 ay doluysa yapabilirsin tabi canım benim ki de olumsuz oldu ama bebek için yap bir de hamileyim de 153 ara
Sevilesi 55alp34 ben bebek için başvurdum ama bana geldiklerinde genel yardım için başvuru yapıcaz adına dediler.
Sevilesi 55alp34 geliyorlar canim 1 hafta sonrası geldiler salonda oturduk eşimle idim. Bir kadın bir adam geldi. Sohbet ettik sorular sordular ev kira mi benzeri sonra gittiler
Glbyz61 55alp34 eve gelip odalara bakmıyorlar sadece sizinle birlikte oturup sorular soruyorlar işte kira mi ne kadar eşiniz ne is yapıyor adınıza herhangi bir mülk var mi vs.
Poyrazin_annesi Bnde aradım ama dedılerkı sız yardım almadıgınız ıcın sıze cıkmıyor yardm dedıler. Bnde ne alaka dedım para ıstemıyrm kı dedım bebek ıcın yardm ıstyrm dedım. Yanı onaylamadılar benı
Glbyz61 Poyrazin_annesi Ala ala niye öyle birsey dediler ki bende yardım.almiyorum bence bir daha arayinnn mutlaka