Kızlar merhabalar bugün bana İBB’den yardım geldi 1, 1.5 ay önce sosyal yardım desteği yapmıştım maddi yardım İnternetten IBB’nin sitesinden başvuru yaptıktan sonra 2 hafta sonra geldiler bilgilerimi aldılar durum iyi değil dedim ama olumsuz olmuş. Sonra 153 aradım bebek destek yardımı istiyorum dedim sistemden bakıp sizin sosyal yardiminiz olumsuz oldugu için maalesef bu yardımdan faydalanamazsiniz dediler bende neye dayanarak olumsuz olmuş durumumuz iyi değil dedim göremediler sonra tamam dedim kapattım 2 gün sonra eşimi aramışlar bana ulaşamayınca kac haftalık ne zaman doğum vs. Sonra o konuşmadan sonra beni aradılar bende neden soruyorsunuz dedim beşik getireceğiz dediler çok şükür bugün geldi bir sürü bebek kıyafeti (0.3 ay, 3.6 ay)
4 takım kıyafet aynı model ,
4 takim farklı model
Wee baby biberon
750 ml dalin şampuan
1 tane pişik kremi
1 tane tırnak makası (şansıma mavi)
2 takım hastane çıkışı
200 tane 1 numara bez
138 tane 2 numara bez
Ağız mendiller ama çok dandik küçük bir tek onları begenmedim
2 tane bebek pudrasi
1 tane çingirak
4 5 tane çocuk kitabı
6 tane çorap beyaz renk
4 tane patik örme değil ama
1 tane düğmeli yelek
Beşik için yatak ama sunger
Yani diyeceğim kızlar sizde arayın ihtiyacınız varsa yararlanın