Glbyz61 55alp34 6 ay doluysa yapabilirsin tabi canım benim ki de olumsuz oldu ama bebek için yap bir de hamileyim de 153 ara
55alp34 Glbyz61 sadece 153 arasam yeterli olur mu acaba canım az önce internet sitesine girdim ibb nin ama başvuru sayfası çıkmıyo ya bulamadım nedense
Glbyz61 55alp34 eve gelip odalara bakmıyorlar sadece sizinle birlikte oturup sorular soruyorlar işte kira mi ne kadar eşiniz ne is yapıyor adınıza herhangi bir mülk var mi vs.
Glbyz61 55alp34 bence arayın konuşun hamileyim bebek destek paketi istiyorum beşik gonderiyormussjnuz diyin bilgilerinizi alıyorlar Bi görüşün
Glbyz61 Poyrazin_annesi Ala ala niye öyle birsey dediler ki bende yardım.almiyorum bence bir daha arayinnn mutlaka
MeyraRana Zeynepp97 özellikle evde sigortasız olmasına kiracı olmasına dikkat ediyorlar yanlış bilmyrsm çünkü yardım istediğim zaman heryerden evde sigortalı çalışan olmaması lazım demişti
minikveeannesi Glbyz61 hamile misiniz yoksa dogum yaptiniz mi 36 haftalik hamileyim istanbuldayim bana da olur mu
BaLevLat34 Glbyz61 Bunların hepsi ablama da yapıldı ama o hiç basvuruda felan bulunmamıs nasıl oldu bizde anlamadık ona yazdıklarınız dısında ek olarak cok güzel bi beşik getirmişler şaşırdım açıkçası