Ceyduygu bende 35+5 de gittim dün yani 3 kilo 110 Gram dedi biraz toplu bebiş dedi 😅😅 haftaya gel çatı muayenesi yapalım dedi nst de sancım da çıkmadı sence ne der doktor 39 a kadar falan bekleyelim sancin çıkmazsa suniyle flaan başlatalım dermi ki 😅 Allahım çok korkuyorum 🤣