Ceyduygu goktugun_annesiii Benim oğlum da 36da 3 kiloydu 39+5te 3550 doğdu. Çok kilolu bir bebek değildi. Diyebilir bence normal doğumu denemelisin :)
goktugun_annesiii Ceyduygu masallah canım rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🥰🤲 şu anda normal doğum gözüküyor ama bakalım 😇