Tugbaa2937 Arazynp Su dediklerinin hepsi benim içinde geçerli. Ama işte erkek sonuçta Benim doktorumda çok kibardi. Ama insanın evinde olan biseu değil ki ilk defa bi erkek doktor muayene etti alttan ☺️☺️
Arazynp Tugbaa2937 bayan doktor yok muydu bulunduguz yerde. Ben cekingen oldugum için doktorumu bayan sectim. Erkek doktora gidemem asla. 🙄 Cevremde var iyi bir doktor diye erkege gidenler ama ne kadar iyi olsa da mecbur olmadikca gitmem.
Tugbaa2937 Arazynp acile gitmiştim. Çok rahatsizlanmistim. Orda da bı tek erkek doktor vardı. Bende bayan doktor tercih ediyorum. Hatta sırf o yüzden özelde doğum yapıyorum. Sonuçta seçme hakkım ve imkanım varsa tercihim bayan doktor
goktugun_annesiii Zeyzeyu19 Allah seni napmasin güldürdün valla kız 🤣🤣 umarım benimki de iyi geçer yaa bir de doğumu tetikliyormus diye duydum 🤦🏼♀️🙄
Zeyzeyu19 goktugun_annesiii 38+5 im . 3 kez bırcıklattım birazda bilerek acile gittim ebe hemen bırcıklıyor cunku yok tetikliyor diyenler tesaduf 😂🥲🥲
goktugun_annesiii aylul0 Ya bir kereyi atlatsam diğerlerini en azından bilerek karşılarım ama korkuyorum işte 🙄🤣
goktugun_annesiii Mminikmucizemmm ay inşallah bende kasmam canım evet bende burda yazılanlardan çok etkilendim ve korkuyorum sanırım ondan dolayı da bu kadar çok korkuyorum valla 🤦🏼♀️
-hilal goktugun_annesiii bence hiç korkmayın çevre korkutmaya çok meraklı insanın burnundan getiriyorlar herşeyi
goktugun_annesiii yarenaltinbasak ay canım inşallah bende kasmam kendimi valla bir an önce bitsin istiyorum 🙄😅
cennetkokulum_ goktugun_annesiii yarın 38 e giricez bugün yaparlar diye kendimi hazırladım ama yapmadılar
goktugun_annesiii cennetkokulum_ valla benimde haftaya yapacakmış doktorum canım cuma gidicem ben de bakalım ne olacak çatı kemiklerim ağrıyor baya canım çok acıyacak diye korkuyorum 🙄