DilberK Derin34-23 oluyor canm ama 1 cnm aciklik ciddi birsey değil benim ilk gebeligimdede 1 cm aciklik vardi 39 da zorunlu sezeryan oldum ikinci gebeligim de sezeryan olacağı için aciklik normal kabul edilmiyor
Seda9507 Derin34-23 35+3 herkes donuyor ben yanıyorum 😂 tabi yalancı sancılarım var O biraz zorluyor ve sırt bel ağrısı beni mahvetti 🙄
Esila_kayacan Derin34-23 vala tam olarak ben çok zorlanıyorm bi an önce vakti gelse dee doğursam diyorum🤦😂
Papatya2768 Bende 35 haftadayım geceleri yanıyorum ateş basıyor. Midem yanıyor ve ne yesem doymuyor arada ufak kasılmalar oluyor biran önce doğurmak istiyorum ama daha 30 gün var benim normal doğum bekliyorum hayırlısı bakalım
_elif- Derin34-23 35+2 benimde hep ateş basiyo diye üzerimi aciyordum grip oldum😔 dün kontrolüm vardi 1.5 cm açıklık olmuş. 1 haftaya doğum olur heralde. Doktorum her an hazırlıklı ol dedi. Dua edin bana bebis kuveze girmeden qlip geleyim dogarsa
Derin34-23 Brcmsrl Benim ki de aşağı da ters dönük hiç korkma yat dinlen tabii bebeğim yatmayıp ne yapacaksın 🧡
Minisomini _elif- Rabbim sağlıkla aldırsın kucağına. Açıklık nasıl olmuş acaba fazla mı hareket ettiniz
_elif- Minisomini 15 hastalıktan beri rahim kısalığı vardı. Progestan fitil ve proluton iğne kullaniyodum. Yata yata bu zamana kadar geldik. Geçen hafta rahimde yumuşama başlamıştı dün kontrolde acilma olduğunu gördü.