Derin34-23 Nasılsınız? Valla beni bir ateş basıyor bu soğukta kemiklerim sızım sızımmm sızlıyor 🤦🏻♀️😅
Lyra Derin34-23 35+4 geçmeyen ishal ne yesem dokunuyor mideme sürekli ağlamaklı kemik ağrısı ayrı birşey nasıl geçecek bu son günler 🙏
Derin34-23 Allahneverdiysee Benim de koltukları sıkıyorum tekme atarken elimi ısırıyorum ansızın çığlık atıyorum olur olmadık yerlerde
AlyaEkmen_ Derin34-23 35+2 den merhabalar 🥲ateş basması bendede mevcut uyanınca su gibi uyanıyorum sırılsıklam 🥲sabah duş alincada resmen titreşim moduna girmiş gibi üşüdüm şimdide hafif boğazım ağrıyor gece sıcaklayip üstümü açıyorum galiba hasta olucam bu gidişle 😭
Esila_kayacan Derin34-23 36+0 dan merhabaaa ağrılarımı saysam sayfa yetmez bence en iyisi yazmım 😂uyuyamıyorum yürüyemiyorum bişey yiyemiyorum midem çok yanıyor bunları tek söyleyeyim yeter sabretmiyorum artık doğum yapayım
Derin34-23 Esila_kayacan Benimde bacaklarım kollarım ayakların sırtım belim kuyruk sokumum çok ağrıyor parmaklarım bile bende uyuyamıyorum bir ateş basıyor aman allahımmmm çorabı çıkar giy çıkar giy mal oldum ateşleniyorum 😅😅😅😅
DilberK Derin34-23 oluyor canm ama 1 cnm aciklik ciddi birsey değil benim ilk gebeligimdede 1 cm aciklik vardi 39 da zorunlu sezeryan oldum ikinci gebeligim de sezeryan olacağı için aciklik normal kabul edilmiyor
Esila_kayacan Derin34-23 vala tam olarak ben çok zorlanıyorm bi an önce vakti gelse dee doğursam diyorum🤦😂
Minikmucizem10 35+1 2 aftadir ateş basmasiyla mide sorunuyla uğraşıyorum ne yesem midem balon gibi şişiyor inanılmaz rahatsiz oluyorum nasil geçecek zaman artik iyice yorulmaya da başladım hareket edemiyorum oof oof 😔 sorunsuz gebelik geçirenler cok şanslı
Derin34-23 Brcmsrl Benim ki de aşağı da ters dönük hiç korkma yat dinlen tabii bebeğim yatmayıp ne yapacaksın 🧡