Asdfjsjdkks yokk kontrol için gittm ultrasonla muayene etti incelmiş dedi birde nst de sancım ilk 60 çıktı serum taktırdı bidaha nstye gir dedi girdm bu sefer 100 lerde çıktı ama ben hissetmiyordum yani daha doğrusu sancılarım vardı az dı ve de bel ağrım kasılamlarm çoktu