Sahra56 estağfurullah ne demek korkmayın diye anlatıyorum aslında gerçekten korkulacak birşey yok. Spinal anestezide tek sıkıntı baş ağrısı oluyor bunun sebebi de bir iğneyle belinizden beyin omurilik sıvısında girilip anestezik ilaç yapılıyor. Yapılırken o beyin omurilik sıvısında sızıntı oluyor buna bağlı sıvı azaldığı için baş ağrısı oluyor. Ama belli olmuyor bazı insanlarda hiç böyle birşey olmuyor, bazılarında 5 6 yıl sürebiliyor. Bazen de ameliyat esnasında spinal anesteziye bağlı tansiyon düşüklüğü yaşanabiliyor bu benim en sık gordugum şey. Ama dediğim gibi sizde damaryolu bizde de hazır ilaçlarimiz varken hemen müdahale ediyoruz☺️