Ege33 😍😍😍 ayy çok iyi geldi bu söylediğiniz en büyük korkularımdan biriydi bu kalple alakalı sorun. 🥰 Zaten cazgırlık yaparım sakinleştirin hafif uyutun diye eğer yapmazlarsa, kii bebeğimi sağ salim görünce gözüm ondan başka bir şey de görmez belki ihtiyaç bile duymam diye de düşünüyorum 🥰 tekrar çok teşekkür ederim gerçekten bir nebze de olsa rahatladım, size dua edeceğim 🥰💜