Nermin70 inşallah tabi o masaya yatmak bile ayrı psikoloji biliyorum. Ama hep içinize bir ferahlık vermeniz gerekiyor. Ben de heralde planlı sezaryen olsam işin içinde olduğum halde böyle titreyerek kasılarak uyanirdim. Ama o masa benim için sancidabn kurtulma yeriydi o an o yüzden rahat uyandım