@Ege33 Merhaba 🌸 sizi Allah gönderdi resmeen 🤲🏻😍 benim anksiyetem var her zaman panik evhamlı haldeyim. Pazar günü spinal anestezi ile doğum yapacağım ve çoook korkuyorum 🥺 genel anestezinin bebeğe zarar verdiğini söylüyor doktorum sonrası daha ağrılı vs diye yapmam hem bebeğinin çıktığı ana falan şahit ol sonrasında da çabuk toparlanırsın diyor. Ben mesela sakinleştirici yapar mısınız dedim çok heyecan yaparsam diye o da zarar diyor bebeğe, ee dedim bebek çıkınca bu kez de süte zarar diyor 🤦🏼♀️ kendisi 40 senelik bir doktor. Yahu bunlar kimseye değil bir bana mı zarar 🙄 doğru mu haklı mı söylediklerinde