Ege33 gerçekten çok merak ettim su an🙊 karın tok olunca anestezi iyi olmuyor mu yada uyuşturmuyor mu? Birdee bu belden iğne yapılıyor ya sezeryandan belden aşağısını uyuşturmak için ilkinde hiç hissetmemiştim gayet güzeldi ama simdi bi kaç kişiden yok çok tehlikeli bi kımıldarsan sakat kalırsın vesaire gibi şeyler duydum bunada bir açıklık getirir misinn rica etsemmm❤️ Gece gece biraz uzun sordum kusura bakma😂