ebruzb Peliiin evet çok şükür🥰 sizinki kaç kilo Yani darlıkta kilo da problem olabilir diye sezaryene yöneliyor gibiyim biraz
ebruzb Peliiin maşallah🥰 benim de sezaryen olursa 21.12.21 istiyorum 38+3 oluyor doktorum 38 içinde alacağını söyledi bakalım inşallah sağlıkla kavuşalım bebeklerimize☺️
Yusufhalime Peliiin 22 aralıkta 40 haftam doluyor 20 aralik benim doğum günüm ya 20 aralıkta ya da 21 aralıkta doğsa süper olacak :)
ebruzb Peliiin zaten 20-25 arası alabilirim eğer karar verirsen demişti bakalım yoğunluğuna göre artık🙈 amin inşallah sağlıkla kavuşalım🥰
sivlimglsh Peliiin evet heyecanlıyım oğlumu göreceğim için artık ameliyat (sezaryen) fikrine alıştırdım iyice kendimi hepimiz için hayırlısı olsun sağlıkla gelsinler 🥰
Peliiin sivlimglsh bende kızımı görecegim kavuşacağım diyerek kendimi sakinlestiriyorum dün aldık tarihi çok heyecan ve korku var 😥
sivlimglsh Peliiin korkma bir şekilde bebek çıkacaktı giricez 10 dkkaya bitecek sonrası ağrı eşiğimize kalmış umarım hepimizin çok iyi sorunsuz geçer