Pambik Peliiin benim de 21.12.21 de doğumum olacak kısmetse, 38+5 de alacak doktorum💜 saglikla gelsin tum bebisler🤲
Asaf_asel_ Peliiin benim kız da bu tatihteydi bekleyemedi geldi şükür doğum yaptım siz ne durumdasınız