Peliiin bana bebek açısından risk yok sadece kafası geçmeyebilir o zaman sezaryene alırım dedi ama annemde diyor yırtılma kesi çok olur onun dikişi sezaryenden daha zor olur diyor 🥲 ctesi tekrar kontrolümüz var kilosuna falan bakıp karar vereceğim muhtemelen sezaryen olur gibime geliyor