Smyrayldrm Leylakkk bazenn degısyo benimde ultrosyanda bakınca solda 🤣ama sureklı sag da hıssedıyrm buyudukce yani kız bebekleri kafası sag da oluyo 🙏
Leylakkk Smyrayldrm doğrudur canım birde kese teorisi var senin bebeğinin kesesi nasıldı ilk başlarda yuvarlakmi uzun mu?
Smyrayldrm Leylakkk ilk kesem yuvarlaktı cnm snra fasulyeyi donmeye baslamıs tı hep kıme sorsam erkek ddıler
Smyrayldrm Ozlem0133 bende devlette gdıyrm cnm benm doktorum bana gosterdı yanı 🥰 sureklı sorduğumda hıc kırmadan gosteryo sagolsun
Leylakkk Smyrayldrm benimde uzundu kesesi hiç yuvarlak gormedim hatta bir sorun var galiba deyip korkmuştum 🤭
Ozlem0133 Smyrayldrm banada tam net bişe söylemiyorlar 2 doktora gittim biri erkeğe benziyor ama değişir dedi biri biraz daha büyüsün dedi 🤣🤣
Smyrayldrm Ozlem0133 🤣🤣erkek kolay kolay degısmıyo cnm ama gne allahım kalbındekını saglıkla nasıp etsın cnm 🥰 🥰 ınslhh
RabiaAylanil Elifyetim Ben yurtdışında yaşıyorum canım, doktorum ultrasonda söyleyemem yasak dedi kan tahlil yaptı ve 2 hafta sonra sonuç ları geldi hatta kan tahlilde bebeğe dair herşeye bakıyorlar bir hastalığı varmı kemik gelişimine falan
Leylakkk Ozlem0133 kız olabilir canım özele git öğren için rahat etsin yada detaylıyı bekle zaten cok birsey kalmamış detayliya